ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

UiTM Puncak Alam Blogger Gathering .

Posted by Amir Aidid - -

salam dan masih belum terlambat untuk ame ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kann ? dont eat daging too much ya , nanti pening . :)


first of all , ame minta maaf kepada mereka yang menanti nantikan entry ini . and this entry is about UiTM Puncak Alam Blogger Gathering . ;) as we all know , ame merupakan salah seorang pelajar di UiTM Puncak Alam dan juga merupakan ahli UiTM Puncak Alam Blogger . :) ohh kepada siapa yang belum menjadi ahli kepada UiTM Puncak Alam Blogger , kamu boleh laa menjadi ahli sekarang ya ! kamu boleh ping entry kamu disana , berborak dan berinteraksi dengan ahli ahli lain dan berkenalan dengan mereka semua . ;)

UiTM Puncak Alam Blogger's Page . 
click pada gambar untuk ke page berkenaan ya .

sebelum cuti Hari Raya Aidiladha ini , admin telah mengadakan satu mini gathering di McDonalds Puncak Alam . walaupun mini gathering ini dirancang dalam tempoh masa yang singgah , namun ianya masih mampu berjalan dengan lancar . :) aktivti pada hari berkenaan bermula dengan , makan beramai ramai . so , masing masing sibuk dengan makanan . ada yang order BigMac laa , McChicken laa , ada yang makan Sundae saja , diet katanya . haha . :| 

gambar dari page UiTM Puncak Alam Blogger , admin Ikhmal Yusoff.

haa , lepas makan , dah kenyang masing masing . kami teruskan dengan aktiviti ice breaking . harus laa kan kali pertama jumpa buat ice breaking . bak kata orang , tak kenal , maka tak kenal . ye tak ? HAHA . kami dikehendaki menulis nama , url blog pada sekeping kertas yang berwarna meriah itu , seterusnya kami diminta untuk memperkenalkan diri , nama penuh , course apa , semester berapa semua laa . dan kami juga diminta untuk menceritakan sedikit sebanyak mengenai blog kami , apa yang kami tulis , entry jenis apa yang ada di blog kami . 

gambar dari page UiTM Puncak Alam Blogger , admin Ikhmal Yusoff .

antara blogger lelaki yang hadir . should i mention one by one ? nayy . kamu kenal semua i guess . ;) later , at the end of this entry , ame akan sediakan link to their blog ya . so , why dont you go and visit their blog alright ? ;) haa , cari mana ame . haha . yes , im the one yang pakai over-sized jean shirt tu . HAHA . feeling feeling kan pakai baju over-sized , lantak laa asalkan selesa . hooyeahh . 

gambar dari page UiTM Puncak Alam Blogger , admin Ikhmal Yusoff .

haa , yang ini pula antara blogger wanita / perempuan yang hadir . :) sama juga , tidak perlu laa ame kenal kan mereka satu per satu sebab at the end of this entry ame akan letakkan link untuk ke blog mereka ya . so , kamu boleh kann kenali mereka melalui blog mereka . ayu ayu dan sopan mereka semua ya . ;) 


sebelum bergambar , kami ada membincangkan how to meriahkan lagi group UiTM Puncak Alam Blogger ini , kami juga ada mencadangkan beberapa aktiviti yang harus dijalankan pada masa akan datang dan bermacam macam lagi . ame secara peribadi nya mengharapkan agar group ini akan terus maju dan lebih ramai lagi yang akan menjadi ahli nya . kerana ame yakin , ramai blogger yang ada di UiTM Puncak Alam ini kann ? ;) 


haha . nak juga gambar dia ada dalam entry nie kann . so what i wore on that day , over-sized jeans shirt borrowed from GB , blue V-shaped collar tshirt , black bow-cut jeans and fipper . -..-  wish that i could show you gambar penuh . sangat cool ya pakai baju over-sized ini . later kalau ada gathering lagi , nak pakai lagi laa . HAHA . :D

mari singgah ke blog mereka pula . 


its such an honor for me to meet all of you . looking forward for the next meeting people ;) ohh readers , dont forget to singgah blog mereka diatas ya and you can leave comments or shouts at their shoutbox . :) have a great day ahead people and again , Selamat Hari Raya Aidiladha . ;)




12 Responses so far.

  1. Judiene says:

    Harapnya kalau ada lagi gathering macam ni, boleh la aku join.

    :)

  2. wau..bergaya la dia..hahha.mcm ada jambul je ame. :D

  3. @Judiene hello harus laa kamu join ! you are one of UiTM Puncak Alam Blogger juga kot !

  4. @uwmaisarah ; mari mari ! join ya , jangan tak join ! ;)

  5. @Abg Stalker ; sangat kann abg -..- HAHA . haah berjambul sikit , rambut dah panjang , malas nak potong .

  6. @Fendy ; mungkin sebab last minute nye plan kot . tu yang tak sempat nak rancang buat kat mana . lagipun McDonald Puncak Alam tu is very near to your campus . next gathering mungkin di Shah Alam pula , how knows . mine to join ? ;)

  7. Aliah says:

    best join gath..happy to meet new friends kan.. :)

  8. waa akhirnye muncul gak kan entry ni..hehe btway bru pasan yg name blog kite pling pnjang kan..haha

  9. waaa...best la org yg lebih senior dri sye,,,sye ni pun bru msuk uitm puncak alam sesi 2012/2013 T___T