ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

New Template , BUT Which One ?

Posted by Amir Aidid - -

salam semua *dengan nada lesu*

sejak dua hari ini , ame dilanda buntu . putus cinta ? hutang banyak ? ohh tidak sama sekali . sejujurnya , ame buntu memilih new template untuk blog ame ini . haa , harus laa blog diberikan nafas baru kann . HAHA :)) talking about nafas baru , baru baru ini juga , rakan kita The Garang baru saja bertukar dari Blogspot ke Wordpress dengan membeli hosting dan domain beliau sendiri . auww , teringin pule ame bertukar seperti beliau . :\

tapi buat masa ini , kewangan pun tengah sempit , ame hanya mampu untuk menukar template saja laa . HAHA :)) tukar template free , gitueww kann . ;) banyak ohh pilihan templates ! :O so , kat bawah ini , ame list kan TIGA TEMPLATES yang menjadi pilihan ame .


yang biru biru ini okayy tak tuan tuan dan puan puan ? apa pendapat anda ? sesuai tak jikalau ame guna template ini ? 


haa , seperti blog ame sekarang , ame actually suka yang ini . hitam hitam gitueww . apa pendapat anda pule tentang yang ini pula ?


auww , tak salah kalau ame nak try something pink kan ? HAHA :)) template yang ini pun menarik perhatian ame ya tuan tuan dan puan puan .

so , ame dah list kan TIGA TEMPLATES yang menjadi pilihan ame . and now , apa kata kamu suarakan pendapat kamu tentang which template that i should use di ruangan komen di bawah ya . please help me ya .




14 Responses so far.

  1. saya raya amik yang last sekali tu lah, sebab nampak ceria je, cantik and simple jaa :D series tak tipuu,,

  2. the second one looks better than the other two .

  3. Unknown says:

    amik num 2. sesuai ngn gye ame & style ame :/

  4. i like the last one, simple dan sedap mata memandang =)

  5. Suhazli says:

    1st la..laki kan biru..tapi itam pon cool!!

  6. berkenannya hati pada yang hitam tu..exclusive rupanya...

  7. Biru tu sedap je mata memandang. =D