ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Drooling For A New Bag ! :\

Posted by Amir Aidid - -

salam Ahad semua !

sedang ame membelek belek folders gambar yang ada di lappie ini . ame terjumpa satu gambar ini ...


haa , gambar ini laa ! tengok laa bag bag di belakang itu . :O *drooling much* cuti dah hampir dua bulan , and dah hampir dua bulan juga laa ame goyang kaki di rumah saja . dan hampir dua bulan juga laa ame tiada income ! HAHA . :)) *nanges* bag terakhir ame beli , dua bulan lepas . haa , dah lama kan tak beli bag ? :) ohh ohh , let me show you my two favorite bags . there are few other bags , tapi yang lain ame tidak berapa berkenan laa , maklum laa beli kerana nafsu . HAHA . 


haa , ini laa bag pertama ame . :) and ini juga bag yang sering ame guna kan . ke kelas , keluar ke pekan =..= , ke rumah orang kahwin . HAHA . tanpa bag ini ame rasakan diri ini begitu kosong and naked . :O seriously , for those yang suka keluar membawa bag , kamu akan rasa kosong kalau kamu tinggal bag itu di rumah . 


my next favorite bag ! bag yang ini sangat sangat besar ya , dan sangat sangat berguna kepada ame ya . HAHA . bila dah besar , macam macam laa ame sumbat ke dalam bag itu . phone , wallet ame yang besar itu , sepersalinan =..= , and sometimes lappie ame pun ame sumbat dalam bag . HAHA . tapi sekarang ame kena control sumbat barang dalam bag ini , sebab bag ini dah menunjukkan tanda tanda nak putus . ohhmyy ! maaf kan ame ya kerana menyeksa kamu . *nanges* HAHA .

dan itu laa cerita ame dan bag nya . HAHA . kamu jangan laa terkejut pule one day kalau jumpe ame , ame ini sibuk terkedek kedek dengan bag die . HAHA . ehh psst psst , ramai yang kata lelaki yang guna or pakai bag ini tidak sesuai dengan mereka sebagai seorang lelaki . ye ke ? :O apa pendapat anda




10 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    lelaki bawak bag cool^^~~~~~~~~

  2. haha , lelaki xsesuai dgn beg ? ohmayguard , so cmne nak carry bju2 bnyak2 eh ? kihkih

  3. taste lelaki kadang2 lagi tinggi dari perempuan :)

  4. dah lama kot gamba tu .. sebulan rasanya :/

  5. lelaki tak payah la bawak bag. nanti sape pulak nak tolong bawak beg gf. kui kui :P

  6. to ezza hanisa ; kenapa tidak sesuai lak ?

    to j.syazwana ; HAHA . kalau ade gf nanti , biar laa dia bawa handbag sendiri . HAHA . masing masing ade tangan kann . HAHA .

  7. Unknown says:

    hidup fya pon xsmpurna tnpa beg ! haa. tp yg bzany, fya akn pstikan beg yg fya bwk 2 kosong + xd spe2 bole tmpang letak brg. bwk beg sbb nk blgak ad beg. haha.