ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Wordless Wednesday # 3 .

Posted by Amir Aidid - -

# 3


On Wednesdays all over the internet , bloggers post a photograph with no words to explain it on their blog . Hence the ‘wordless’ title . The idea is that the photo itself says so much that it doesn’t need any description .




24 Responses so far.

  1. byk nye keto.!! keto menan tu . . pon pon ponn ~

  2. fuhhh... banyaknya koleksi mainan... huuhh~

  3. Luqaz™ says:

    singgah from umafaruq.. :) nice car...bnky gile..

    http://luqaz.blogspot.com/2011/06/2-wordless-wednesday.html

  4. A M E ! says:

    to aremieroul ; haha . nie baru suku tau . HAHA . ame memang suka kumpul hot wheels dari kecil lagi ;)

    to farierahasanz ; amboi kakak , nama kamu susah nya nak sebut . haha . :) ponn ponn ponn . haha .

  5. A M E ! says:

    to izzat najmi ; haha . macam anak kecik kann ? HAHA . ame memang suka kumpul kereta mainan yang kecil kecil tu .

    to luqaz ; thanks sudi singgah blog ame . ohh salam kenalan ya . :D

  6. wow ! banyak giler ame punye collection >.< mesti syg giler semua ni..

  7. qudwa says:

    nak kapaaaalll....haha...XD

  8. permainan semasa zaman kanak2 dulu?
    hehe
    xD

  9. A M E ! says:

    to hana ; haah haah . sangat sangat sayang tau . dari kecil ame kumpul , and nie baru suku tau . haha . yang dalam kotak ada lagi . haha .

    to qudwa ; mari laa datang sini . nanti kita main sama sama . HAHA .

    to eazy ; HAHA . tak ada laa zaman kanak kanak sangat . dah besar nie pun masih maen lagi . HAHA .

  10. A N E F F says:

    ku dtg rumah kau xde pun :O mana pegi mereka semua :/

  11. el-janna says:

    ngaaaaaaaa bila kumpul ni,, byk nyeeeeeeeeeeee

  12. nih pengumpul sejati hot wheels ker masa kecik2..

    Aman nak yg kapal tuh boleh? hehe..

  13. A M E ! says:

    to aneff ; dah masuk kann dalam kotak dah . anak anak buah saya selalu main dan tabur kann semua kereta tu . habis sepah satu rumah .

    to syafiq ; haha . tu laa , dari kecil ame kumpul , yang ame display kan tu yang ame suka . yang lain simpan ;)

    ohh btw , thanks singgah blog ame ;)

  14. A M E ! says:

    to el-janna ; huhu . ame memang dari kecil suka kumpul . :) tu yang banyak tu . huhu .

    to alif haris ; haha . meh datang rumah ame meh , nanti leh maen sama sama . HAHA .

  15. A M E ! says:

    to aman ; HAHA . haah haah . gigih kumpul dlu . ;) ohh nak kapal ? meh datang melaka , nanti kita maen sama sama kat tasik belakang zoo melaka tu , ame selalu maen situ . ;)

  16. dulu aku ada belambak mainan ni semua...beraga2...tapi semuanya dah tinggal kenangan bila dah kena buang dgn ayah...

  17. ame...abg ank tunggal jgk,tp x de pun mainan sebyk ni.buku jr byk T_T nk nangis rs nya ni.

  18. A M E ! says:

    to iniialahaku ; haha . kalau sekarang ada lagi , leh share dengan ame kann ? huhu . :)

    to abang stalker ; HAHA . tak pe laa , berbaloi kann byk buku dulu sekarang abang dah berjaya dah . :) sekarang abang dah tak tunggal kann ? abang ada ame ;)

  19. hiruk pikuknye..maira jlan cini..

  20. A M E ! says:

    to maira ; hey maira ! waa , lama tak nampak maira online . busy ya ? :\

    to eyfaalias ; haha . meet my collections :D HAHAHA .