ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Tanpa Sahabat Blogger Siapalah Ame Elms !

Posted by Amir Aidid - -

ala ala , Tanpa Mu Siapalah Daku giteww , hamboi ! ohh ohh , salam semua . 


haa , dah macam bercinta dengan Sahabat Blogger dah title entry ame nie kann ? ye Sahabat Blogger ya tuan tuan dan puan puan . bagi ame Sahabat Blogger merupakan satu medium yang menghimpunkan most of the bloggers yang ada . seronok ramai ramai berkumpul bertukar pandangan kat Sahabat Blogger ini . memetik kata kata Cikgu Umar , Sahabat Blogger merupakan lubuk traffic dan ame sangat sangat setuju dengan kata Cikgu Umar itu ya . kenapa dikatakan lubuk traffic ? seperti yang kamu lihat diatas , current members at Sahabat Blogger is 7345 so , sekali kamu ping blog kamu , paling tidak pun mesti ada yang dari Sahabat Blogger click pada blog kamu kan ? ;)

di Sahabat Blogger laa ame mengumpul rakan rakan bloggers daripada blogger baru hingga laa yang berpengalaman seperti Kirin Selama Perak , Kyerull , Darkbatman , Bro Framestone ;) dan ramai lagi , terlalu ramai untuk ame list kan di sini . most of the bloggers selalu nye berjaga malam , tak percaya ? cuba kamu post something kat Sahabat Blogger jam 3 , 4 pagi , pasti nya ada yang respond . haa , even jam 3 , 4 pagi pun Sahabat Blogger tidak pernah sepi tau . plus Maira Queen dan Kunci Locker bergaduh manja bout kurus dan gemuk pun kat Sahabat Blogger , isnt it hilarious ? ;) so , ame galak kan kamu join Sahabat Blogger dan erat kan hubungan antara para blogger . tak rugi apa pun ya anak anak . :)


haa , bukan sahaja Sahabat Blogger di Facebook , malah Sahabat Blogger juga ada Official Webpage giteww . ;) menarik sungguh komuniti blogger di Malaysia kan ? dari group page di Facebook , hingga lah ke Official Webpage . semuanya ade . ;) dan ame percaya tujuan nya hanya laa satu , untuk menyatukan blogger blogger yang ada di Malaysia ini dan bertukar tukar pendapat antara mereka , setuju ? :)

sebelum ame mengakhiri entry kali ini , ame nak tepek something untuk kamu semua , jap ehh *sambil belek belek folder album lama lama* haa , jumpa pun . lalala ~


haa ini adalah saya , AME ELMS , pengomel pucukandubi.blogspot.com . salam kenalan dari ame kepada semua . :) ohh , sebelum ame terlupa , ame nak menjemput kamu semua untuk hadiri EVENT ini , ianya merupakan salah satu event yang dijalankan under Sahabat Blogger ya . ;)

ohh selain daripada Sahabat Blogger terdapat juga Diari Sahabat Blogger , Blogger Malaya . AUMMM ! dan bermacam macam lagi group di Facebook itu . anda yang bergelar blogger boleh laa pilih mana mana group yang anda berkenaan ya , bagi ame , ame join semua . lalala ~

im done here .
;)




6 Responses so far.

  1. Unknown says:

    eh, cam comel plak mkeny. haha.

  2. ahaks.. baru tau ada diary sahabat blogger.. dengan pantas aku request utk join.. hehe

  3. to sangat setia ; erkk . somel ke ? :O

    to umar faruq ; HAHA . dah join dah ? great then . HAHA . erkk . aku ya ? cikgu laa ! !

  4. Anonymous says:

    hmmm xe can kene pilih la ni.huhu

    nice!

  5. Unknown says:

    alalala comelnya dia...malu ke akak tego semalam?hehehehe

  6. baru jer kenalan dengan sahabat bloggers 'newbies lagi'

    ronda-ronda bersama MyOBW...