ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

TudungPeople .. WHO !

Posted by Amir Aidid - -

salam Ramadhan semua .

seperti mana yang kita ketahui , bulan Ramadhan merupakan bulan yang paling sesuai untuk kita menggandakan segala amalan kita . kann ? bulan bulan lain pun boleyy . tapi apa yang istimewa nya bulan Ramadhan ini , pahala segala amalan yang kita lakukan akan digandakan . wahh ! hebat bukan ? who wants more , haa beramal laa ketika bulan Ramadhan ini .

nak kata beramal ini , bukan setakat dengan perbanyakkan solat , sedekah and stuffs , banyak lagi cara untuk kita beramal . dan salah satu cara beramal yang ame nak ketengahkan disini adalah MENUTUP AURAT . haa , menutup aurat bukan sahaja untuk wanita ya tuan tuan dan puan puan , malah untuk lelaki juga . :) and talking bout menutup aurat and sempena bulan Ramadhan ini juga TudungPeople , telah menganjurkan satu contest , iaitu TudungPeople Who ? haa , menarik tak ? :)) 

TudungPeople's Page , anda boleh CLICK and it will bring you directly to that Page 

secara peribadi nya , ame sangat sokong contest TudungPeople Who ? itu ya . ianya seperti menggalakkan wanita wanita diluar sana untuk bertudung . right ? :) contest TudungPeople Who ? ini adalah untuk mencari seorang gadis or wanita yang bertudung sudah semestinya untuk menjadi TudungPeople Icon . haa , jadi Icon kauu , siapa yang tak nak kann . kalau ame bertudung pun , ame nak jadi Icon you alls . #eh . HAHA .


hadiah yang ditawarkan sangat menarik ya tuan tuan dan puan puan . more info about the prizes HERE . okayy lepas tengok prizes , ame tahu ramai yang berminat nak join . kann ? you all boleh check the terms and conditions HERE . and psst psst , katanya Yuyu Zulaikha , author of kupukupukecik.blogspot.com pun join , wahh ! 


ehh ehh , siapa nie ame ? :O haa , terkejut kann tetiba ada gambar wanita . haha . well , shes my friend , seriously just a friend . and shes one of the contestant TudungPeople Who ? hoyeahh hoyeahh ! and dah alang alang kamu semua baca entry kali ini kann , why dont you tolong vote for my friend ini . boleyyy ? siapa kata boleyy angkat tangan ? :))


cara cara vote ;
1. LIKE Page TudungPeople di Facebook .
2. search gambar kawan saya itu , gambar seperti diatas ya and bagi memudahkan kerja carian kamu semua , CLICK HERE 
3. jumpa tak ? haa , kalau jumpe , next you all have to CLICK LIKE button yang ada kat gambar berkenaan .
4. you are done ! ;)


HAHA , dah vote ? syukur laa and terima kasih tolong kawan ame itu ya . bak kata orang , tolong menolong amalan mulia . :) dengan itu ame akhiri entry kali ini dengan ucapan selamat berbuka dan dont forget your Tarawih malam ini ;) take care you all and ohh , dont forget to read some reviews bout other blogs HERE .




11 Responses so far.

  1. Anonymous says:

    Thank you so much ame! :)-FAIE

  2. @Anonymous ; no big deal faie ! :D good luck ya .

  3. Anonymous says:

    pakai tudung tapi nampak dada. pe kes? =_=



    fap fap fap

  4. diya says:

    tak pnah dengar lagi psl page nie hehe. tapi bagus gak, boleh tarik minat org nk bertudung kan ;D

  5. @yad'z ; tak salah kan tolong kawan ? and dont forget to vote ya . :)

  6. @diya; now you dah dengar kann . ;) kann , agak bagus laa contest dia . and dont forget to vote ya .

  7. @AyiLarimA ; terima kasih . #eh , bukan ame ya ? HAHA .