ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Singgah Sahur Review # 1 .

Posted by Amir Aidid - -

seperti yang ame janji kan , each blog yang join Segmen Singgah Sahur Pucukandubi akan ame review . so , ame akan mula kan dengan 10 blogs yang terawal join , haa , ame belum promote segmen lagi mereka dah join . laju laju je mereka kannn . untuk terjah ke blog mereka , click saja pada header header mereka ya . :)


ame tidak pasti ini header ataupun bukan , tapi ame rasa ini la header blog berkenaan . simple tapi memberi maksud kann ? segalanya sungguh kemas dan teratur di sana . :) blog tidak berat dengan widgets , background color and fonts terang dan mudah untuk dibaca . 


menggunakan warna pink dan putih sebagai warna asas blog ini merupakan satu keputusan bijak ya . bukan apa , segalanya mudah untuk dibaca dan terang . fonts yang digunakan juga jelas . blog agak ringan and loading pun cepat . :) 


another cool blog yang join segmen ame ! kemas dan tidak sesak dengan widgets ya . terang dan jelas untuk dibaca . fonts and the background color putih , ame suka sangat . and heres one tips for you , if possible per page , letak 3 entries je . insyaAllah blog akan lagi cepat loading . :)


i love you header dear ! HAHA :)) nie , typo itu satu hobi , setuju sangat ! kenapa ? sebab as a blogger , kita tidak boleh lari dari melakukan kesalahan ejaan kann ? ;) sama seperti blog blog di atas , kemas , tak berat dengan widgets so , nothing much that i can say .


header yang menarik ya . open 24 hours yang tak leh bla tu . HAHA . well , ame actually sangat suka blog blog yang terang and senang untuk dibaca like yours nie . :) and ohh , heres one thing for you , if you want people to know bout your blog , rajin rajin blogwalking ya . 


wewwit header sempena Ramadhan giteww . nice ! :)) actually , nothing much yang ame boleh kata kan mengenai blog ini , kerana ame percaya pemilik blog ini sudah punyai pengalaman dan pengetahuan yang agak luas dalam berblog kann ? ;) kamu semua boleh terjah sendiri dan tengok . 


auww , header dia ada baby somell laa . :) and ohh , nama blog relaks .. tenang .. simple .. itu kelihatan bertindih ya . if possible , cuba edit ya . agar nampak lebih kemas . menggunakan awan awanan sebagai background membuat kan ame terasa bebas dan ingin terbang di sana . :)


harus laa pemilik blog ini minat pada anime , tengok saja pada header beliau . kann ? ehh , betul kan anime tu ? :\ and apa yang mengejutkan ame , pemilik blog ini berusia 14 tahun hokeyy . muda tapi mampu untuk menghasilkan satu blog yang readable . *clapping hands*


auww pemilik blog sebaya dengan ame laa . haippp ! dah berpunya , tak boleh ganggu . haha . overall bout her blog is okayy . tulisan pink pink you . :)) ohh , that music notes tepi tu kann , macam banyak sangat laa . sebab mata ame tertumpu pada music notes itu ketika baca entry kamu .


haa , abang abang rugby giteww . HAHA :)) well , kamu menggunakan 3 columns right ? why dont you try 2 columns , ruangan untuk entry akan jadi lebih luas ya and it will be nicer . walau apa pun yang penting blog kamu ringan , jelas dan terang untuk dibaca . :)

fuhh , habis sudah 10 blogs . HAHA . and ohh , ame ingin memohon maaf kepada kamu semua jikalau apa yang ame cakap kan diatas ada mengguris hati dan perasaan kamu ya . nie minta maaf awal awal nie . haha . 




14 Responses so far.

  1. ouh. haha. sebab saya Queen typo. hehe. thats why lah tercetusnya header tu. hhee

    nak bw ke semua tak sempat lagi. busy sikit dan byk masalah sikit sekarang. hehe. ada masa bw. lama lagi kan.

    hehe :D

  2. Unknown says:

    blog han mmg xde header..dh try buat header tp mcm semak je..heheh...

  3. @fatin syahirah :) ; haha . bukan awak je , saya pun selalu typo juga . kadang kadang kena check tiga empat kali baru publish . HAHA .

  4. @Panggil aku Han ; right now , santek kot . simple . :) ame suka ! :D

  5. @Myung Dae ; join laa . belum habis lagi . :) ame akan review blogs yang join secara berperingkat . :)

  6. ouch.! blog aena second one.! thanks ame. :) terharu bile tgk ame review blog aena. :DD

  7. @aena jamil. ; haha . you welcome :) kamu join , ame review laa . thanks join ! :D

  8. hee . maaf . maaf . masih baru lg dlm dunie blogger nie . insyaAllah akan di upgrade lg . thanx btw , ame . terharu2 . :')

  9. weeee
    tq ame!
    hahaha...ade di review belog di sini..hehehe..
    maceh atas ulasan tu taw! =)

  10. @Aryana_ryn ; ehh , jangan la minta maaf dengan ame . tak ada salah apa pun . ;) haha . semoga berjaya ya . ingat nie , dont stop blog .

  11. @aimie amalina ; ye laa . kan dah janji , siapa join segmen ame akan review di sini . ;) thanks join .

  12. fuh..tamat perjalanan singgah sahur untuk hari ni..