ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Ame Nak Doodle Alif Ismail !

Posted by Amir Aidid - -

salam semua . 

sudah dua hari rasa nya ame tidak update blog ame ini , mungkin ada yang tertanya tanya , or mungkin ada yang tidak kisah langsung kann . :) well , sepanjang dua hari ini ame agak sibuk with the photoshoots bagai . the entry bout the photoshots akan menyusul kemudian ya . tapi gambar kat bawah ini adalah untuk kamu semua . teaser bak kata orang . HAHA . :))

teaser , more will be uploaded soon HERE

 enough with the picture ya -.- and right now , ame Nak Doodle Alif Ismail dulu ! nak juga , nak juga ! yeay . HAHA . :)) and nak doodle ame nanti persis gambar teaser diatas boleh tak Alif Ismail ? mata nak warna cokelat tau . *winkwink* 

kepada kamu yang mahukan doodle , kamu boleh laa CLICK pada banner di atas ya .

seperti yang ame cakap kan di atas , ame was quite busy for the past two days kann , bila dah busy penat laa kann . haa , ame rasa kan doodle buatan Alif Ismail ini dapat menceriakan ame dan langsung menhilangkan rasa penat akibat kesibukan ame itu . tak percaya ? kamu semua boleh laa singgah BLOG Alif Ismail untuk melihat sendiri doodles beliau ya . 

 honestly , doodles dapat menceriakan dan menenangkan ame dengan pengunaan warna warna yang ceria dan menarik itu ! ;) dan ini laa sebab nya mengapa ame hendak punyai doodle sendiri . ohh alangkah indah nya ada doodle sendiri ! -.- 




7 Responses so far.

  1. ramai sekarang nak cuba buat doddle ni...

  2. Judiene says:

    Sorry la aku agak kureng berpengalaman dalam bende bende ceni.
    Doodle ni pic kartun tu eh?
    Untuk ape je bende tu?
    Huhu.

  3. @Judiene ; haah haah . yang cartoon tu , well , untuk suka suka mungkin . :) tak ada kegunaan specific buat the doodle .

  4. Unknown says:

    salam ame..

    dah berkulat rasenye request ame nih... maklumlah bukan sorang dua yang request...huhuhu...

    btw, dah siap ni...hihihi...

    http://www.alifismail.com/2012/02/doodle-untuk-ame.html