ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Bro Framestone Nak Bagi Saya Hosting And Domain !

Posted by Amir Aidid - -

salam sejahtera semua ! 

sedang dalam blog sepah sepah ini , ame sempat melibatkan diri dalam satu giveaway yang dianjurkan oleh Bro Framestone . ame rasa most of us , kenal siapa itu Bro Framestone kann ? :) kepada sesiapa yang belum mengenali beliau , haa boleh laa CLICK HERE . tidak rugi kann berkenalan dengan seseorang yang berilmu dalam berblog ini . gitueww kann . ;)

bernafsu untuk turut serta ? CLICK pada muka Bro Framestone diatas ya . haha .

haa , cukup besar tak Bro Framestone ? HAHA :)) one of the syarat yang Bro Framestone kena kan untuk join giveaway ini adalah , 'memang ada niat nak berblog menggunakan platform wordpress yang di host sendiri' . sejujurnya , niat untuk memiliki hosting dan domain sendiri sudah lama ame sematkan . namun , terpaksa ame tunda untuk memilikinya atas sebab sebab tertentu . tapi bila ada giveaway sebegini , harus laa ame melibatkan diri laju laju ye tak . HAHA :))

seperti yang ame cakap kan di permulaan entry ini , tidak salah untuk berkenalan dengan seseorang yang berilmu tentang dunia blog ini kann ? untung untung Bro Framestone boleh beri tunjuk ajar kepada anda , anda dan anda semua . duk melopong apa lagi ? :O click laa bawah ini ! haha .

FACEBOOK BRO FRAMESTONE 
*salam kenalan dihulur tanda persahabatan . haha*
FAN PAGE BRO FRAMESTONE 
*dapatkan update terkini blog Bro Framestone disini*


so , apabila ditanya nama domain yang ingin ame gunakan , harus laa PUCUKANDUBI.COM !  lame ? soo kampung ? HAHA . tak kesah laa apa orang nak cakap , tapi ame tetap nak kekal kan yang lama . sebab right now , ame gunakan pucukandubi.blogspot.com . so , tidak menjadi satu kesalahan untuk ame kekal kan pucukandubi itu kann ? ;) *dah tersayang nak buat macam ne*

ame yakin , ramai diluar sana ingin memiliki hosting dan domain sendiri kan ? so , why dont kita ramai ramai join GIVEAWAY ini . siapa tahu anda mungkin yang bertuah , kannn :) and to Bro Framestone , ame minta maaf kerana keadaan blog ame agak bersepah ini . sedang dalam process renovation gitueww kann . HAHA :)) psst , kalau terpilih untuk giveaway Bro ini , boleh laa buat major renovation terus kann . HAHA . :)

wish me luck people !




8 Responses so far.

  1. huiyoo..blog berwajah baru..akakak..aik mana hilang festured slider kat atas td..smart ape

  2. mikeyvio says:

    wah..lpas ni msti lg hbat blog kn..hehe..:)

  3. Unknown says:

    semoga berjaya sis..incyaAllah dptlah beralih ke wordpress and ad domain sendiri

  4. Unknown says:

    hurm,, agk da. bru nk soh ame join ni :)

  5. Suhazli says:

    wah makin best la blog ame pasni!!

    makin majuu..huhu

  6. Bro baru je update list peserta...

    Cer tengok. if bro ade tersalah ape2... no kedudukan adalah no cabutan...

    Cabutan akan di buat petang ini atau malam. Keputusan akan terus di update.

    Bagi yang menang, cepat2 roger bro di facebook. Lewat 24jam. Bro akan cabut bagi pada orang lain pula

    list boleh usha di http://www.broframestone.com/2011/07/senarai-mereka-yang-menanti-cabutan-bertuah-hosting-free-domain-bernilai-rm100/