ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Penangan Nora Elena .

Posted by Amir Aidid - -

salam .

pernah dengar mahupun menonton siri Nora Elena yang bersiaran pada setiap Isnin hingga Khamis jam 7 hingga 8 di TV3 ? siri Nora Elena ini diadaptasikan daripada novel ya dan ame yakin ramai diantara kita yang layan cerita ini dan ramai juga yang dah baca novel tersebut kan ? alahai , ame pun layan okayy , 6.30 petang dah tongkat dagu depan peti televisyen tau . bukan ame je dengan mama pun tongkat dagu sekali . HAHA :))

ramai diantara kita tertarik dengan lakonan Aaron Aziz yang membawa watak Seth Tan dalam cerita tersebut . dikatakan Seth Tan seorang yang penyabar , dan romantik mungkin ? ramai juga surirumah terlentok dengan lakonan Aaron Aziz nie . ;) sampai termimpi mimpi pun ada Cik Kiah oitt . HAHA :)) tengok tu betapa hebat nye penangan siri Nora Elena . ohh one more , kalau kamu semua tengok kat mana mana Fan Pages yang berkenaan siri Nora Elena di Facebook , rata rata yang memenuhi wall Fan Pages itu adalah kaum ibu ya , kaum ibu ya tuan tuan dan puan puan . ;) Tahniah Aaron Aziz kerana berjaya membuat para ibu jatuh hati dengan kamu . HAHA :))



sebagaimana yang kita ketahui , esok merupakan episod akhir bagi siri Nora Elena . believe me , esok memang berebut rebut orang nak pulang ke rumah awal . silap silap haribulan dengan office attire tu mereka tengok Nora Elena kann . HAHA . :)) maklum laa episod akhir kan , siapa yang nak lepaskan peluang menonton nya . ;) so , sama sama laa kita saksi kan apakah penamat siri Nora Elena ini esok pada jam 7 hingga 8 bersiaran di TV3 . jangan lupa ya . ;)

siri Nora Elena ini bakal digantikan dengan siri Stanza Cinta dan pelakon yang sama iaitu Aaron Aziz akan memainkan watak dalam siri Stanza Cinta . nampak nya memang tidak berganjak laa ibu ibu kita dari peti televisyen tu , habis Nora Elana sambung Stanza Cinta pule , lepas ini tak tahu cerita apa lagi . untung laa Aaron Aziz kann *tetibe* . HAHA .


maaf laa entry kali ini agak merapu .
:\




7 Responses so far.

  1. penangan nora elena.. memang terbaek! sentiasa ikut perkembangan cerita dia sampai ke penghujungnya hahaha layan beb

    ronda ronda bersama a.m.e@myobw...

  2. abg x addict sgt cte ni sbb x tgk.klu tdk abg pun nk blk kje awal hrni. :D

  3. hehe...xpenah tgk cite nie...dan xpenah baca novel dia pun..hehe..tapi fenomena nora elena nie mmg mmenuhkan wall fb kita jejak kul 8..huhu..macam2 status kuar...=)

    salam..jenguk jengah anda disni...=)

  4. memnag terkena penangan nora elena..
    xD
    tp kesian..
    i baru layan nora last week..
    huk2..
    xD

  5. to blogtube ; kamu pun layan nora elena ? haha . terbaik kann . ;)

    to abang stalker ; haha . abang lagi laa kalau layan nora elena nie , memang abang lentok lebih laa dari ame . haha .

    to misz athiqah ; haha . elok laa tu . kalau tak , kul 7 dah duduk depan tv till kul 8 . memang sah sah solat maghrib jam 8 kann . haha . itu ame laa . haha .

    to eazy ; puas tak tengok ? baru layan last week this week dah abes , puas tak tengok tu ? :)

  6. folo cite ni sbb dia adaptasi kasih suci :x

    mmg seth tan sweet ,

    tp walaupun sy belum kawen , sy tau ini semua harapan palsu semata-mata:((

    wuwuooo :((