ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Lepak Bersama Sahabat Blogger !

Posted by Amir Aidid - -

salam kepada semua . 

hubungan silaturahim antara para blogger dapat dieratkan lagi dengan satu pertemuan , setuju ? orang tua tua kata , tidak kenal maka tidak cinta . dan ame sangat sangat setuju dengan kata orang tua tua itu . tidak laa bermaksud ame nak bercinta dengan para blogger kann bila dah jumpa nanti . lalala ~

penubuhan Sahabat Blogger di Facebook merupakan salah satu cara pintar untuk menyatukan para blogger disamping kita boleh promote blog kita di sana , giteww . kepada para blogger yang masih belum join Sahabat Blogger , ame saran kan kamu join ya . ;) ye , kat Sahabat Blogger kita dapat berkongsi bersama ilmu dalam berblog , kita buleh minta pendapat dan tunjuk ajar daripada para blogger yang lebih berpengalaman di sana . seronok bukan ? no boundaries laa bak kata Adam Lambert pun . HAHA :))

untuk maklumat lanjut , sila click pada flyer ya . ;)

okayyy done with Sahabat Blogger ya , now berbalik kepada event Lepak Bersama Sahabat Blogger ya . event ini merupakan anjuran bersama Kunci Locker dan rakan rakan . bertempat di Berjaya Times Square , Kuala Lumpur pada tarikh 12 JUN 2011 . mark your calender bloggers ! ame saran kan kepada para blogger yang mempunyai masa terluang pada 12 JUN 2011 nanti , mari laa kita beramai ramai memeriahkan lagi event ini ya . 

ame tak sabar okayy nak pi !
nanti kat sana nak jumpa cikgu ame , Cikgu Umar Faruq name nya .
jumpa kat sana ya cikgu !




4 Responses so far.

  1. aww... aku xdpt pegi. tinggal 2 3 hari je sebalum nk pegi maktab.. demmmm =.=

  2. Unknown says:

    macam menarikkkkk ! tapi tak pat nak join la :'(

  3. wah tak sabar ye kelihatannya kamu :/

  4. to keyri ; alaaa . ermm , tak pe . tak pe . next time janji join , buleh ? ;)

    to hana ; ohh , mengapa tak buleh join pule ?

    to aneff ; agak laaa . excited nie . :D