ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

What A Shame !

Posted by Amir Aidid - -

salam .

sedang ame online , ame belek belek laa albums ame kat Facebook tu and i found this one album ; we SPREAD the love . if you are one of my friends at Facebook , kamu buleh laa tengok isi kandungan album tersebut ya . kepada yang tak leh view album tu , haa , ame combine kesemua gambar tu kat sini ya .

click gambar untuk tumbesaran ya . ;)

yes , gambar gambar di atas adalah ketika kami melakukan kerja kerja amal di sana . kami bergotong royong , kami memasak , dan bermacam macam lagi di Pondok Penyayang Raudah . untuk keterangan lanjut mengenai Pondok Penyayang Raudah , CLICK HERE . kami lakukan semua nya untuk anak anak Raudah . :) 

NAMUN

kami sekumpulan , dikejutkan dengan BERITA INI ! haa , dah baca berita tersebut ? terkejut kan ? yaa , beliau yang dimaksudkan merupakan pengasas kepada Pondok Penyayang Raudah yang konon nya memberi perlindungan dan bimbingan kepada anak anak yang kurang bernasib baik , tapi apa yang terjadi adalah SEBALIK nya . kami sekumpulan malu dan terkilan dengan apa yang berlaku . 

beberapa pihak yang telah menyumbang kepada Pondok Penyayang Raudah melalui pihak kami acapkali menanyakan benar ke apa yang berlaku , betul ke apa yang mereka baca itu , kenapa sampai jadi macam tu sekali . kami hanya mampu tersenyum kerana kami sendiri tidak punyai jawapan kenapa ianya boleh berlaku . kerana sesungguhnya manusia seringkali tewas dengan hawa nafsu mereka sendiri . setuju ? :)


kami semua berdoa agar anak anak di Pondok Penyayang Raudah 
mendapat segala perlindungan dan bimbingan yang seharusnya .
:)




3 Responses so far.

  1. to amir aizat ; ya ya . sama sama laa kita doa kan ya . :)

    to aneff ; harus laa update . walaupun cerita lama kann ? :\