ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Gempar - Puncak Banjir !

Posted by Amir Aidid - -

salam and selamat petang kepada bloggers , readers and followers .

saya ame , dan saya melaporkan dari Puncak Alam . hujan yang lebat turun mencurah membasahi bumi Puncak Alam seawal jam 5 pagi . hujan dikatakan berterusan sehingga jam 7 pagi . semana most of uitm students keluar untuk ke campus bagi menduduki paper Tamadun Islam dan Tamadun Asia .

di bawah ini ame dan rakan setugas membuat sedikit paparan berkenaan keadaan banjir yang berlaku khas untuk tatapan pengunjung setia blog ame . giteww . nak celoteh lebih lebih , nanti you all boring pula kann ?

kenal kan rakan setugas ame yang membuat liputan dan beliau juga merangkap jurucakap untuk blog ame nie . jyeah ! thanks zarul . ;)

antara orang yang terkandas . actually ramai lagi tepi tepi tu , most of their cars dah tak buleh nak start , sebab redah banjir . so nak tak nak , kena laa duduk tepi dlu . sabar ya abang , kakak semua .

hamboi , berani nye si pemandu satria neo hitam tersebut meredah banjir . sangkut kereta tengah jalan nanti dek non oit .

omjayyyy , simpang masuk rumah ame dah tenggelam . mahu paras lutut tu . :\


tengok short video yang ame dan rakan setugas sediakan . kami tinggal di puncak , beberapa ribu kaki tinggi dari aras laut , tapi mana datang air yang membuak buak tu ? -___-"


ala ala wartawan tak kami berdua ?
BHAHAH :))




2 Responses so far.

  1. ada g x jawatan kosong utk pemberita mr ame? nak juga jd mcm zarul tu...

  2. to marcos ding ; haha . ada ada marcos . send resume kan ame cepat cepat . untung untung dapat buat liputan bersama sama zarul . lalala .