ShoutMix chat widget
Hide your ShoutBox

Something I Like The Most !

Posted by Amir Aidid - -

salam sejahtera ! 

bertemu kita sekali lagi ya . selepas entry Pernikahan Yusry dan Lisa Surihani , hari ini saya ingat berkongsi dengan anda something i like the most ! apa ? belum baca entry Pernikahan Yusry dan Lisa Surihani ? :O haa , CLICK HERE

sekarang , saya ingin kongsi kan kepada anda apakah benda , perkara yang saya obsess kan . :) mari kita teruskan ! 

1 . Toys !


saya minat toys . :) lebih lebih lagi Hot Wheels . Hot Wheels kereta kecil kecil itu lah . saya mula kumpul Hot Wheels sejak saya kecil lagi dan sehingga sekarang , kereta kereta itu masih tersimpan rapi di dalam almari kaca di bilik saya . 

seksa nya bila sepupu dan anak anak buah yang kecil datang , semua mereka nak keluar kan dan mula bermain dengan kasar nya . tak sampai hati tengok mereka melaga lagakan kereta saya itu . :|

2 . Foods and Drinks !


after toys , yes i like to eat . :) saya akui saya punyai nafsu makan yang agak besar . saya juga rasa agak bertuah kerana punyai badan yang susah nak naik walaupun makan seperti lembu jantan . LOL . bila saya keluar bersama rakan rakan , sebolehnya kami akan sehingga di mana mana restoran untuk makan .

apabila disana , kami akan mencuba apa juga jenis makanan yang ada . :) my favorite restaurant so far is The Noodle Station . foods and drinks kat sana yummehh ! tidak boleh saya gambarkan dengan kata kata ya . :| 

3 . Poodle !  


memang tidak dapat disangkal lagi anjing jenis Poodle ini sangat comel ya . jujur saya katakan saya teringin nak pegang dan bermain dengan Poodle ini . tapi apakan daya ! takut takut masuk Melodi pula nanti . haha . 

mungkin saya tidak dapat bermain dengan Poodle ini , tidak mengapa kerana dirumah saya terdapat Mustapha dan juga Dummy yang memiliki bulu lebih kurang Poodle ini . jadi saya bermain dengan mereka saja . ohh ya , Mustapha dan Dummy adalah kucing belaan saya ya .

4 . Shopping ! 


saya yakin ramai yang menyukai aktiviti ini . membeli belah ! :)) tiada siapa akan katakan tidak pada membeli belah kan . bagi saya , tidak seronok bila membeli belah seorang diri , saya pasti akan mengajak seseorang sebagai meneman . biasanya Aneff lah yang jadi mangsa . 

gambar diatas diambil ketika Aneff sibuk mencuba baju di fitting room . percayalah kata saya , membeli belah akan lebih seronok apabila dengan sahabat mahupun adik beradik . disebabkan saya tiada adik beradik , sahabat lah menjadi mangsa saya untuk teman . haha .


saya rasa cukup lah empat perkara yang saya suka . haha . esok lusa saya tambah lagi ya . hari hari cerita mengenai saya nanti anda bosan pula kan . haha . sehingga kita berjumpa lagi di entry akan datang ya .

p/s : sebarang komen ataupun idea baru untuk blog saya , anda boleh tinggalkan diruangan komen dibawah ya . sekian terima kasih ! :)





4 Responses so far.

  1. ok! kalau saya no 2 tu jadi no 1 kot..haha

  2. hahah..kesian anep,pun gila shhoping kot.no 1 tu mmg kiut,suka toys ye ame.len kli kunci je almari kaca tu.xde la bdk2 amik main.

  3. Judiene says:

    Aku memang minat semua di atas kecuali Hot Wheels tu. TAPI, kalau ada figurine daripada movie-movie seperti Toy Story atau pun Harry Potter, memang aku akan dapatkan. :D